Autor |
Wiadomość |
sabinka9837 |
Wysłany: Sob 14:58, 03 Mar 2018 Temat postu: |
|
Nie warto mówić na kolegów. Z własnego doświadczenia wiem, że same problemy z tego. Po prostu jest to ryzykowne. Lepiej coś zaproponować. Jeśli nie słuchają, można zapytać, czego oczekują. |
|
|
coconut |
Wysłany: Nie 22:01, 25 Lut 2018 Temat postu: |
|
Masz na myśli taki outsourcing IT? To jak najbardziej się sprawdza. Takie wsparcie nigdy nie śpi My korzystamy z iMe własnie, mamy to też jako benefit dla pracowników
(przez pomyłkę kliknęłam i nie mogę edytować ). |
|
|
coconut |
Wysłany: Nie 21:55, 25 Lut 2018 Temat postu: |
|
Masz na myśli taki outsourcing IT? To jak najbardziej się sprawdza. Takie wsparcie nigdy nie śpi |
|
|
Atrina |
Wysłany: Pią 0:49, 23 Lut 2018 Temat postu: Wieczny problem w dziale IT |
|
Pracuję w dużej korporacji, a jacy ludzie pracują w takich firmach (ale nie tylko) w działach IT wiedzą wszyscy O nic nie da się ich doprosić. Wiecznie tylko można usłyszeć: "dziwne u mnie działa". Wkurza mnie to bo czasem naprawdę dzieje się coś poważnego, terminy nas gonią a oni żyją trochę w innym świecie. Marzy mi się że moja firma zainwestuje w system wsparcia iMe (kojarzycie? 24 godzinny, zdalny serwis IT, takie pogotowie komputerowe). Nie bardzo jednak wiem, jak to "górze" zasugerować. Narzekać i kablować na kolegów nie będę, a też nie powiem tym na wyższym szczeblu, że mogliby coś poprawić. Tak źle i tak niedobrze, może coś doradzicie? |
|
|