|
Forum Ogólnotematyczne / Bez rejestracji Forum o wszystkim i dla wszystkich Gry,Tapety,Newsy,Internet,Programy,Sprzęt komputerowy,Tricki,i wiele innych...
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawelszabla
Ponad 1000 postów !!
Dołączył: 18 Lis 2019
Posty: 1267
Przeczytał: 10 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:40, 30 Lis 2023 Temat postu: zarządzanie pracą w contact center? |
|
|
Macie jakieś doświadczenie w temacie zarządzania pracą w contact center? Ewentualnie jaki kierunek byście polecili jeśli chodzi o rozwój kadry kierowniczej? Jak znacie jakieś dobre kierunku kursy, to dajcie znać jak to wygląda i co warto wybierać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kanisa
100 postów !!!!
Dołączył: 27 Sty 2023
Posty: 150
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:52, 01 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
Jak to w każdej branży i tutaj trzeba dbać o rozwój i jakieś opcje jeśli chodzi o szkolenia dla kadry się pojawiają. Między innymi centrum marketingu SMB ma swoje kursy dla contact center - [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damien56
100 postów !!!!
Dołączył: 31 Maj 2016
Posty: 104
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:37, 01 Sie 2024 Temat postu: |
|
|
Kursy z budowanie zespołu np. [link widoczny dla zalogowanych] Można pomyśleć nad tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Nie możesz głosować w ankietach
|
|